Lövblås är grejen!

Imorgon måndag är det dags för Sixtens sövning på öron-näsa-hals. Det var så drastiskt vi får lösa problemet med att han inte vill dammsuga sina öron. För det är ju tjyvtjockt där inne så något måste göras.. Det blir pappan i huset som tar det jobbiga, jag hade tänkt ta det men han har varit med och sövt så många barn (plus att han är så mycket starkare än mig om det behövs vrånghållas) så det blev liksom enklast att han tog det.
Gillar inte att söva mina barn, men måste man så måste man.

Idag har vi varit ute, det var faktiskt uppehåll i några timmar så passade på att vara ute och testa lövblås/sugen.
Det var riktigt skoj att köra med lövsugen, och inte nog med att den sög upp löven , den nästan pulveriserade dom!
Den maskinen m´kommer jag köra fler gånger!!! Det är min nya leksak!

Nu håller vi och grillar lite, trots spöregn. Måste ju fira 2 månader av ickerökning här hemma!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0