Plugghäst!

Första veckan i skolan pågår. Mycket intryck, många namn att lära isg. Och framför allt, mycket kallprat om allt och inget. Jag suger på kallprat! Mycket pga att jag varit hemma med ungarna i nästan 5 år och jag var ingen kaffelattemorsa som sprang runt på olika event och happenings. UTan vi har varit hemma, ute, lekt, stojat och varit med varandra. Så det där med kallprat,,,,,hur fan gör man??

Annars har inte själva utbildningen kommit igång ännu. Alla föreläsningarna har handlat om hur vår hjärna funkar, hur man ska bete sig i en grupp, målbilder och så det nya inne ordet SPRAK. (själv tycker jag ordet låter lite löjligt och barnsligt. OCh själva betydelsen uteblir liksom. Och har man dessutom som jag sett 2012 års julkalender vet ju att roboten hette just SPRAK..
Nåja det är ju både intressant, tråkigt och gamla nyheter dessa föreläsningar och ett bra sätt att få mjukstarta lite.
Imorgon börjar första riktiga kursen. Då blir det nog andra bullar!
Konstruktionsteknik minsann! Det ni, låter väl som en härlig start på mitt numera plugghäst och tekniska liv!

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0