Vab

Mitt livs först vab pågår just nu!
Och det gör mig absolut ingeting!
Förstår mig inte på folk som klagar på att dom måste vabba hela tiden för att ungarna är sjuka. Som verkar tycka att just deras jobb är viktigare än ungarna.
ÄR dom sjuka så är dom. Någon måste vara hemma med dom Och då oftast en förälder. Så är det bara.
Och den som tror att den är oumbärlig på sitt jobb, tillåt mig småle för här kommer dagens sanning:
INGEN är oumbärlig, ALLA kan ersättas!
Och om du tror att det gäller andra och inte dig för det är ju bara du som kan just den där grejen på ditt jobb. Eller du kanske anser dig själv som duktig.MEN det gäller er också!
För hur man än vrider och vänder på saker och ting så handlar ALLT om dom där förbaskade pengarna i slutändan.
Människan i sig är inte värd ett enda skit.
Tyvärr.

Och med den bittra meningen lämnar jag er för att återgå till mitt glada jag igen eftersom det trots vab och bittra sanningar är ju ändå en helg på ingång.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Förstår precis vad du menar!

Svar: Skönt!!!
Ylva

2013-02-23 @ 22:36:10
URL: http://alexfson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0