Röjarfredag!

LEdig hela dagen från skolan. Tur att man byta plats på lektioner!
Det firas med sjuk dotter, hela veckan sen i helgen har stackarn varit sjuk. Helt övertygad om att det är biverkning från 6-års sprutan. Hon hade blåsor innan spruta och efter var det som om hon fick "böldpest" i hela munnen. Feber och massor av blåsor i och på munnen. Tycker synd om henne, men nu börjar det ge med sig iaf.
Denna vecka är jag otroligt glad och tacksam över att barnen har en mormor. Hon har ställt upp och varit barnvakt hela veckan så jag och mannen kunde gå till skolan och jobba.
Och tur var väl det för jag började en ny kurs i i veckan..Mycket intressant, lärorik och framförallt har man nytta av den, inte bara teori alltså. Duktig och kunnig lärare också.

Den lediga fredagen firas även med att passa på att röja deluxe! Går igenom barnens garderober, kollar av vinterkläderna och sorterar, tvättar och står i.
Lika bra att göra sånt innan våren är här på riktigt, ja jag tänkte göra det i tid för första gången! Och inte mitt i sommaren som jag brukar göra.
Nu fortsätta röja!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0