Frustrerad

Idag är jag frustrerad! Det går inte som jag vill och jag själv kan inte påverka utgången av resultatet på det jag jobbar med för tillfället speciellt mycket!
Ska inte gå in på detaljer, men förbannat drygt är det!
Måste ju på något sätt brotta mig ur krångligheten och göra det lätt att förstå. Jag är ju sån att jag ALLTID har ambitionen att göra något till det absolut bästa jag kan. Att göra något halvdant är inte något för mig. Många i min närhet har sagt att det är okej att göra det ibland men nej det funkar inte så för mig. Så när jag kommer i en sån här situation som jag sitter i nu blir jag galen! OCh inte blir det bättre av att just denna frustration gör att det låser sig heller.

Nej nu ska jag vika tvätt och sen börjar jag om helt!
Ja så gör jag, sämre kan det inte bli iallafall!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0