Vår kom nu!

Nu vill jag ha vår! Dock utan pollenallergi. Hmm Jag provade att äta medicin redan i februari för att liksom säkerställa att jag fick i mig histaminet i tid innan blomningen, men se det gick inte! Jag blev så förbannat trött av medicinen att jag höll på att somna ståendes!
Så la ner det försöket. Såg dock på fejjan något om tallbarr som ligger i i blöt i vatten som man sen ska dricka.Kan det vara något eller är det som de flesta av dessa "mirakelkurer" bara humbug? Skadar ju iofs inte att testa då metoden är synnerligen gratis! Och gratis gillar vi!

Det tråkigaste med denna tid är nog leran, vad man än sätter på ungarna ser de ut som lergubbar efter en stund. Men men nu håller vi tummarna att solen stannar kvar!

Någon mer snö får inte komma heller för den delen för nu är däcken bytta!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0