Plötsligt så händer det!

Pang sa det så har Harry fått 3 tänder på några dagar! Han fick sin första i underkäken den 21 dec. Den 25 så fick han en i överkäken, och idag den 28 så dök den tredje upp i underkäken. Men han har inte varit något gnällig eller haft feber. Min stora kille! Det har hänt någonting med Elsa och Sixten, dom leker med varandra på ett helt annat sätt än tidigare. Då var det mer bråk och konkurrens om att ta plats och bestämma, men nu så skrattar dom och hjälper varandra. Så underbart att se! Harry gillar också när dom leker och vill gärna vara med, ibland får han det och ibland inte. Mysigt att se när dom är snälla mot varandra iaf,rena idyllen känns det som då. Och man måste ta vara på dom korta stunder som är för man vet inte när bråket börjar igen. Annars så har julen varit bra. När jag läser mitt förra inlägg så verkar det nästan som om jag är sur och tycket att alla super. Men så var det inte, var mest en reflektering om hur det kan vara och att alkoholen "dominerar" nog de flestas liv utan att de tänker på det eller anser att de har problem med den. Men jag tror att om man skrapar lite på ytan så har nog dom flesta lite svårt med "spriten". För om man tänker efter så är det ju den som tar störst plats på alla högtider, julen,nyår, påsk och framför allt midsommar, och då har jag inte räknat med semester eller för den delen alla "vanliga" helger. Nog svamlat för nu. återgå till den förbenade matlagningen som är såååå otroligt kul! (obs, väldigt ironisk) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0