Högläge!

Efter att mannen ätit penicillin och blivit helt friskt från den skiten han gått och dragits med hela hösten så har jag äntligen en glad, framåt och rolig man igen! Halleluja för piller!

IDag har vi handlat ,lite julklappar igen, men känner mig inte ett dugg stressad för julen, skönt!!
Känner ingen stress alls för julen, faktiskt!

Var till min nya favvo affär i Västerås, myrorna! Gillar verkligen seconhand. Där skulle jag kunna spendera flera timmar,,,,själv vill säga för med ungarna med sig måste man vara lite snabb av sig.
så dom inte smälter bort i sina vinteroveraller i affären

Nehej dags för lite käk, blir något så juligt som en hemgjord räksallad!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0