Alla hjärtans dag!

Är det idag. Men antikommersiell som jag är kommer detta INTE att firas! Tycker att det är ett påhitt från handeln som trugar på oss en massa fjantiga tygnallar och nån ros hit och dit. Och för att inte tala om hur upphaussat det blivit i skolan där det tydligen säljs blommor i skolans lokaler! För djävligt med tanke på hysterin om att bli poppis verkar allt mer angelägen för dagens barn och ungdomar. Däremot tycker jag inte att det är något fel att mannen kommer hem med en blomsterkvast så där helt apropå en vanlig vardag. Det känns mer i hjärtat. Eller ett par vänliga ord när man som mest behöver det. Så därför säger jag det här och nu: JAG ÅLSKAR DIG MICHAEL! du är min alldeles egna yppiga smörblomma som förgyller min tillvaro med en otroligt härlig lyster! Så då var det sagt.

Nu ska jag börja göra käk till Elsa och Harry, för snart ska vi iväg igen. Blir en väldigt tidig lunch idag, för kl 10 är det ju lite ovanligt att äta annars!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0