Armen sitter kvar!

Japp armen sitter fortfarande kvar! Puhh! VAr lite orolig där ett tag. Och som jag trodde så har nerverna fått sig en rejäl smäll av operationen. Fick dock inget svar om dom var av eller ej. Men läkaren sa att det kommer bli bra men det kommer ta lite tid. Rensande upp såret när jag ändå var där. Och när sköterskan tryckte på vissa punkter i armhålan så gjorde det tokont i armbågen. Läskigt det där med nerver.
Hon skrev även ut smärtstillande piller till mig. Både läkaren och sjuksköterskan tyckte jag hade en väldigt hög smärttröskel. Och det stämmer rätt bra, men ibland är det dumt att lida i onödan. Så jag tog mina krumelurpiller igår och dom var riktigt trevliga! Blev så där härligt skön i kroppen.
 
Det var jag tyvärr inte imorse...Fy fasen vad dåligt jag mådde! Svettningar, starkt illamående, yrsel och tamejtusan varenda biverkning man kunde få av dom. Tycker nog inte det var värt den sköna känslan vs dagen efter. Så jag står nog ut utan piller.
 
Känner mig hursomhellst mycket gladare och posivtivare nu. Nu känns det liksom bättre,
 
Mannen snickrade på igår när ungarna sov och vips så är nästan lektorn/gung/stuge bygget klart. Alla ungarna och han är nu och köper mer plankor. Och jag ska kasta mig i soffan och vänta på att yrslet och allt det andra ska släppa!
 
Over and out!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0