Död

Jag är på väg in i tunneln,,,,eller nåt. För måt allt annat än bra just nu. Ont i magen, illamående, (men spyr inte), mensvärk from hell och hög feber. Det kan vara en matförgiftning, den där chevren såg faktiskt lite konstig ut när jag tänker efter....Nej vi kör på matförgiftning för eftersom jag var den enda att äta av den där förbannade osten så blir det bäst om bara jag sjuknar in. Heller hur.

Nu ska jag gå och dö lite till för att sen dö lite mer.

The bottom is nådd!

Over andOuuuuuuuuuuut!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Krya på dig! Hoppas du mår bättre idag!

Svar: Tack! Nu är det söndagkväll och jag känner mig rätt okej, har tom varit ute i det fina vintervädret en stund. Men fy f-n vad ynklig jag var ett tag, nästan som om jag var karl och förkyld!
Ylva

2013-01-18 @ 21:32:30
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0