Intervju,,,igen!

Nyss hemkommen från en anställningsintervju!!! Japp ni läste rätt.
För även om jag kommit in på en utbildning så var jag bara tvungen att söka detta jobb.Det fullkomligt skrek YLVA SÖK MIG!
Så då gjorde jag det OCH blev kallad till intervju.
Kändes helt okej under grillningen jag var utsatt för av inte mindre än 3personer. Så nu är det bara att vänta......vänta som verkligen är min starka sida! (obs väldigt ironiskt här)

Förresten, ha en fortsatt trevlig sommar för det ska jag ha!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Åh! Nu håller jag alla tummar, fingrar och tår jag har! Det låter ju toppen! Du ska se att det har vänt nu. Att allt har lossnat. Nu väntar bara bra saker framöver!! Hoppas, hoppas, hoppas!

Svar: Jamen eller hur! Lite flyt tackar jag liksom inte nej till, faktiskt! :)
Ylva

2013-07-08 @ 14:03:29
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0