'Urvalsintervju!

Idag har jag varit på urvalsintervju för en utav dom utbildningarna jag har sökt. Och som jag har haft på känn innan så gick det jättebra.
Intervjuaren sa flera gånger att jag eg var övekvalificerad och att jag med största sannaolikhet kommit in. (Säg det till arbetsgivarna tänkte jag!)
Lite kul att någon tycker man är bra är det ju iaf. (någon som inte är mannen vill säga)
Nu väntar vi in lite datum och besked i juni och juli så får vi se vart jag pluggar i höst! För nu är det ju så gott som spikat.

Ps Mannen har troligtvis fått ut njurstenen den naturliga vägen och det tackar vi ödmjukast för! DS

OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Heja, heja, heja!

Svar: tack tack tack! ;)
Ylva

2013-06-11 @ 17:33:51
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0