Tenta tenta tenta tenta osv!

Ännu en tenta skriven idag. Inom Hållbar Produktion med fokusering på Underhåll och LEAN. Fantastiskt roliga och spännande ämne! ( och ja jag menar det verkligen)

Är totalt slut efter skrivandet, den tog på krafterna men det kändes okej. Särskilt med tanke på att detta sitter verkligen nu, jag har lärt mig för framtiden. Det känns hur bra som helst för detta är något jag mycket väl kan tänka mig att arbete med. Sen att man kan finputsa detaljer och djupgå det är en annan sak. Jag tror inte man blir fullärd inom detta ämne utan man kan alltid lära sig mera.

Så nu ska jag softa lite innan jag tar tag i nästa ämne, konstruktionsteknik nämligen böjning och vridning. Även det ett intressant ämne och framförallt så blir det lite aha-är-det-så-det-funkar. och lite jaha-nu-fattar-jag-HELA-innebörden!

Ha en alldeles utmärkt trevlig solig helg!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Åh vad glad jag blir av att läsa att du verkar ha hamnat helt rätt!! Kram MammaMu

2014-04-25 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0