Syrechocken inledd!

Halvdag i skolan, hämta ungar på dagis, ut i solen, cykla, gunga springa och skratta! Så kan man sammanfatta dagen. Helt underbar. Syrechockshelgen är inledd för förståsigpåarna har sagt att det skall fortsätta lysa och vara varmt!
Skönt!
Den där känslan när vinterskorna åker av och tenniskorna på,,,,den är obetalbar när man ser ungarna skuttar som kor på grönbete.
Enda nackdelen (fast mer bieffekt skulle jag nog säga) är att jag blir förbaskat trött av all sol och syre.
Klockan är nu 20.30 på en fredagskväll och jag kan knappt hålla ögonen öppna.
Imorgon skall det köras motorsåg igen! Vad jag längat! Sen ska jag nog leka under hökens vingar kom också, fantastiskt rolig lek. Fast jag börjar undra om den minsta är färgblind....eller om han har grön som favvofärg just nu bara.

Trevlig helg!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0