Att jag aldrig lär mig!!!

Att hålla käften För som jag skrev i det förra inlägget så rullade livet på och det var okje bla bla bla. Jamen si goddag då! sixten blir sjuk, magsjuk från dagis som bara verkar gå runt runt. (samma som med lössen som har ställt till med problem sedan skolan startade).Man ska ALDRIG säga att det är lungt eller okej får då kommer oftast stora släggan ocj slår dig i huvudet nästintill medvetslös! Jag börjar misstänka att det är februari även kallad vabruari redan nu!

Jaja man kan ju inte styra över sjukdomar men from hoppas jag att jag har lärt mig att hålla käften!

Ps Tror dock det är lite kört eftersom jag inte har lärt mig det dom senaste snart 38 åren.....DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0