Från en perfekt helg till sunkig måndag

är steget tydligen inte så långt! Helgerna är för korta! Om jag fick bestämma (och fasen va bra världen skulle vara då) så skulle vi byta antal dagar i helgen mot antal dagar i vardagen. Alltså 5 helgdagar och 2 jobbdagar. Vem är med på den iden? ;)

i fredags hade jag halvdag och gjorde därför iordning husvagnen så vi kunde åka nästan direkt när maken om hem.
Vi vaknade upp i ett underbart Dalarna. Grejade lite i svärföräldrarnas stuga och åkte hem på lördagskvällningen,
På söndagen plockades studsmatta och andra leksaker bort inför höst/vinter.
Elsa fick köra lite fyrhjuling (Sixten vågar/vill inte och Harry är så nöjd med sin elfyrhjuling som går i hiskeliga 1 km/h)

När jag läser vad jag skrivit ser det ut som om vi är gjorda av pengar! Så är inte fallet kan jag upplysa om, utan vi (läs jag!) är mer lagd åt det ekonomiska hållet. Vi kommer aldrig vara med på Lyxfällan om jag säger så!

Hann med att inreda lite barnrum också så nu har alla sitt eget rum istället för gemensamt lekrum och delade sovrum. Dom börjar bli så stora så dom vill kunna vara för sig själva ibland. Mina bebisar!!!

Efter denna sköna/fartfyllda helg kom en totalt värdelös sunkig måndag som sänkte mig till en bottennivå jag sällan varit på!

ÄR det någon därute som ärligt kan säga att dom använder makro i sin jobbvardag?! Jag harl aldrig gjort det i mitt tidigare yrkesliv inom industrin och jag är helt övertygad om att ingen någonsin använder detta!
Och om man nu måste lära sig detta ändå kan inte läraren vara lite mindre arrogant och överlägsen? JAg menar alla är inte på samma nivå från början, det stod INGENTING om att man vara tvungen att ha förkunskaper i detta ämne innan kursen startade.
Just nu är känslan,,,,,tom, hopplös och värdelös.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Du fixar det här också. Jag lovar!!

2014-10-01 @ 18:48:09
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0