GLAD!

Nu är jag glad igen! Det förra inlägget läggs härmed till historien! Varför vara långsint för när man kan vara kortsint!?
Man ska släppa skiten och gå vidare helt enkelt. Så nu gör jag det!!!

Idag är det tisdag och våren har tagit ett rejält grepp om min näsa och mina ögon! Men jag vägra ge upp dessa vitala organ! Det droppas hej vilt och det hjälper! Våren - Ylva = 0-1! Kachow!

Studsmattan kom upp i helgen, ännu ett vårtecken! Och tusan vad det studsas! Ingen skada än så länge, peppar peppar! Undrans hur länge det håller i sig?! Grannen har ju iofs också skaffat en studsmatta så vem vet vilken av gårdarna som får ett gipspaket först? (ingen hoppas jag såklart!)

Nähäpp! Dags för lite snytning o droppning igen! Men vad gör väl det bara det funkar!

Idag fångar vi dagen!!!

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0