Se upp i backen!

Helgen har som vanligt rusat förbi. Igår, lördags (och ja jag vet att det var Alla hjärtans dag, och ja jag tycker det är snudd på patetiskt att "alla" lägger ut bilder på blommor och choklad som dom äntligen fått från sina män/fruar/sambosar/flick/pojkvänner. Behövs det en speciell dag för att ge blomster till den man älskar då har man nog missuppfattat det här med kärleken! Okej att man kanske ger något till varann denna dag men att lägga ut på samtilga (a)sociala medier om denna bedrift ser jag endast som skryt och ett bevis på den egna inre osäkerheten!) Så med det sagt återgår jag till rapporteringen av helgen som gick alldeles för snabbt!7

Vi , jag och ungarna då mannen åkt på förkylning from hell, åkte pulka i igår! Fantastiskt roligt och enkelt nöje, måste passa på innan snön är helt borta. Dyngsura men väldigt glada kom vi hem till ett kök som luktade nybakt Sverigekaka. Fantastiskt god kaka det där! Ungarna satte igång att leka på Sixtens "nya" rum. Hans säng kom äntligen hem efter att vi beställde den i december. Så nu trivs han som fisken i vattnet i sitt rum igen. Och sover som en Gud! Enda smolket i bägaren denna helg är just makens klenhet.

Nu ser vi fram emot en ny vecka med tenta och diverse utmaningar!

Ska förhoppningsvis få arslet ur vagnen och beställa tid hos studievägledaren på MDH för att forska lite mer i det här med kurser.

PS. Beach 2015 närmar sig och jag klarar fortfarande av att köra efter appan. Ibland behövs den inte ens utan jag kan avgöra själv hur mycket mat jag har tagit. Så närmare ett normalare ät-tänk är jag också!DS.

Hoppas ni får en fantastisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0