"Jetlag"

Idag lider jag nästan av Jetlag! Eller ja iaf om man kan ha länsjetlag. För idag for jag först och lämnade barn på skola i byn och sedan dagis i stan. Sedan for jag till Västerås för att hämta ut nya testhjälpmedel som jag håller på att prova. Sen hem igen och jobba hemifrån, åkte alltså inte till Avesta men var där i tanken så när jag skulle sluta jobba kändes det nästan som om jag skulle köra dom 4 milen hem! Hjälpmedlen ska bli så häftigt att prova imorrn! Hoppas hoppas dom funkar lite bättre än det jag testade innan! Återkommer med rescension på både det nya och gamla. Nu laddar jag inför fotbollen! Jag kanske orkar vara vaken hela matchen! :) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0