Två år!

Igår så fyllde Sixten 2 år! Hipp hipp hurra för honom. Lite tråkigt bara att både mamma och pappa glömde bort det på morgonen.....det blir lätt så när pappa ska till jobbet, Sixten har haft och har feber och Harry snorar så jag fattar inte var all snor kommer ifrån. Så alla fick vara hemma från dagis igår. JAg hade besök på ögonmot igår igen, Såret och gropen på hornhinnan håller nu på att läka iaf, men det kommer att ta tid innan synen är helt normal, minst 4 veckor!!! AAAGGGHH jag vill ju se nu. Nåja positivit att det börjar gå åt rätt håll iaf. Vi firade Sixten på em, han fick en bil och den släppte han inte på hela kvällen, trodde ett tag att han skulle sova med den. Innan duschen igår så sprang han naken med bilen i handen, stannade snabbt i  vardagsrummet, sket en snabbis och sprang vidare in i badrummet, utan att släppa bilen. Såg ut som om vi hade hund härhemma. Dom är roliga dom små liven. Som Elsa häromdagen, hon sitter naken på golvet i sitt rum och tittar på sin pulla. Jag frågar - Elsa vad gör du? Tittar du på pullan? Elsa- Jaaaa, jättefin! Hahaha, dom kan verkligen uttrycka sig.

Nu ska jag mysa med Sixten som fortfarande har lite feber, Elsa fick åka till dagis idag, snälla morfar hämtade henne.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0