Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig!

Sitter nu i min ensamhet med ett avslaget glas cola och bara saknar dig! Att det är så otroligt jobbigt att vara ifrån den man älskar även fast man vet att det bara är en natt. Att inte få höra dina "underbara" snarkningar, grymtet när du vänder dig, hasandet med dina fötter när du går iväg för att lägga Sixten i sin säng. Att inte få titta på dig en sista gång innan det är dags att sova. Att få göra vår speciella "Jag älskar dig" grej innan vi somnar. ( och nej för dom som tänkte, det är inget snusk. Bara ett lätt tryck med pekfingret i kinden.) Att inte få säga nån kommentar om ungarnas lek som hänt under dagen. Jag skulle inte fixa att vara ensamstående förälder, eller ens ensam utan dig.

Inte blir det bättre av att Elsa sover hos sin mormor, saknar henne något enormt. Vilken himla tur att jag får träffa henne tidigt imorgon bitti. Har jag ännu mer tur får jag gosa med smgrabbarna redan kl 5.00 imorgon.

Jo jag har det rätt bra om man tänker efter lite. Det är ju bara en natt!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0