Lillasyster eller lillebror?

På morgonkvisten så kom Elsa helt plötsligt på att Harry vill ha en lillasyster. Oj då tänkte jag, hon som inte ville ha något mer syskon. Då frågade jag lite försiktigt vad Elsa helst ville ha, lillasyster eller lillbror?
Efter en stunds fundering sa hon lillasyster och sken upp som en sol.
Jag frågade då igen om hon ville ha en bebis som skulle vara en lillasyster. Mest för att kolla om hon visste vad hon bubblade om. Och ja lillasyster skulle hon ha!
Sixten har hela tiden suttit i mitt knä och har hört hela diskussionen så jag frågade honom : Vad vill du ha Sixten?

Efter en stunds tänkande och pilemariskt fundering svarar han med myndig och bestämd stämma:

Sixten vill ha blå mage!!!!

Japp där satt den! Vad svarar man på det liksom?!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej och god morgon =) härligt med syskon kanske = ) här blir det inga flera. =) Ha en bra dag, kram

2012-04-30 @ 09:50:20
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0