Lägger nog ned det här...

med skrivandet, för det blir inte alls som jag hade tänkt mig. På kvällarna när jag ligger och försöker somna har jag världens inlägg i huvudet, men när det skall plitas ner så finns ingen tid, jag hittar inte orden och alt blir bara fel. När jag har som störst behov av att skriva är ju just när jag inte är så glad och då blir detta mest som ett gnällplank för den som läser. Just nu mår jag inte alls bra, varken fysiskt eller psykiskt ( om man nu får erkänna det öppet, verkar ju vara så att man ska vara så himla duktig och bäst på allt jämnt) Jag erkänner iaf för både mig själv och andra att jag just nu känner mig ledsen, avundsjuk, förtvivlad, otacksam osv osv. Vi får se om jag hittar tillbaks till det roliga skrivandet igen eller om detta är det sista ni läser av mig...


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt skriva, har ju precis börjat läsa... Och vet du, ingen är perfekt även om många har behov av att försöka visa det. You go girl!

2012-02-27 @ 11:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0