Mardrömsvecka del 2

Japp nu kör del 2 igång. Tisdag- Västerås med Elsa och Harry. Elsa ska justera sina snäckor och ev göra nytt hörselprov med apparaterna. Harry ska få göra hörseltest, antingen med OAE eller ljud och bild. Det beror lite på hur vaken och pigg han är. En knäpp tid är det vi ska vara där, 11.30! Precis i lunch tid så d3et blir till att käka redan 10.30 imorrn. Onsdag- Uppsala med Elsa. Harry och Sixten får vara med snälla mormor och morfar under tiden. Hoppas att det är sista gången vi behöver åka dit nu. Och träffa fjantlogopeden ska bli både intressant och upprörande. Denna gång tänker jag inte vara tyst iaf. Torsdag - Västerås och jag själv. Även jag ska trixa lite med apparaterna, har en hel del att justera med dom. Så nu är det mycket denna vecka. Maten är dessutom redan planerad så det ska flyta på så bra som möjligt. Nu håller jag bara tummarna att alla får vara friska annars skiter sig allting.

Hemma frusysslor på schemat!

OVer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0