No more Kalle Anka!

Nu så var det fixat! Nu hör jag inte längre Kalle Ankaröster när jag har hörapparaterna på. För alla lät lite som honom när dom pratade. Däremot så låter min egen röst lite skum nu, som om jag pratar med en burk på huvudet. Och sist jag kollade i spegeln så var det ingen burk där. Har haft dom på i några timmar i sträck i 2 dagar och har världens jävla öronvärk. Jag måste säga att jag tycker Elsa är hur duktig som helst som har sina så mycket som hon har. Hennes besök i tisdags på hörcentral i Västerås gick bra. Och även besöket i Uppsala gick bra. Men kan säga både det ena och det andra om logopeden och till viss del läkaren. Men det tar jag i ett senare inlägg, har varken tid eller ork till det nu. Mardrömsveckan börjar lida mot sitt slut och det har tagit på familjens krafter. Inte blir det bättre av att Sixten fått tillbaks bölden igen. Har dock fått hål på den så den värsta smärtan har försvunnit. Men han sover ju så dåligt när han får en sån.

Nu ska jag försöka leka lite med trollen innan det är dags att köra igång med kvällsmaten som idag blir färsk torskfile!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0