Ännu en helg är över

Så var ännu en helg gången. Jag tycker tiden går så förbannat fort! Jag hinner inte riktigt med längre. Harry är redan 10 månader. Elsa 3.5 år och Sixten strax över 2 år. Dom är ju snart vuxna!!!! Eller kanske inte riktigt ännu men det känns nästan så. Börjar förstå alla som säger att visst småbarnsperioden är jobbig men den går över snabbt.

Idag har jag redan hunnit med att göra ett besök, hos min svägerska (åhh vad kul det var att skriva det) Där fick man sig en rejäl kaffe latte, så nu kan jag sälla mig till skaran av lattemorsor! TRevligt var det och Harry trivdes, kan det månne vara en framtida barnvakt kanske! :)


Annars så är det Västerås som gäller denna vecka. Elsa är på dagis på hörselvården idag för första gången. Kan vara bra att se hur andra barn har det med sina apparater. OCh hur dom gör. Imorgon är det dammsugning och gjutning av nya snäckor som gäller för henne. Hon har växt ur sina och det blir rundgång i hörapparaterna nu. Ska bli väldigt intressant att se hur mycket skit hon har i öronen för nu är inte hörseln så jättebra. Tänkte vara så fräck att fråga läkaren om hon inte kan dammsuga och kika lite i mina öron när jag ändå är där.


Vidare till matlagningen, är så smart att jag fixar morgondagens middag redan idag! Kvinnor kan!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0