Inga fler barn här inte!

Nepp nu blir det inga fler barn här! För nu är nämligen babyskyddet (bilbarnstolen för dom som inte vet vad ett babyskydd är) sålt! Och då kan man ju inte skaffa fler barn, bästa preventivmedlet eller hur! Fast om sanningen ska fram så sålde vi det gamla babyskyddet före Harry och han blev ju på något konstigt sätt till fastän vi var bilbarnsstolslösa..... Men ärligt så blir det inga fler barn. Om det fanns en garanti på att nästa inte skulle få den här "hudsjukdomen" (eller åkomma som jag säger) så skulle jag nog inte tveka. Men nu gör det ju inte det och det är 50% chans att nästa får det så då får det vara. Inte för hudåkomman i sig utan för att allt med den tar så lång tid och jag skulle inte hinna med 3 barn med det. Det skulle vara ohyggligt taskigt mot Harry också. Sen att jag åt starka hudtabletter i höstas (för att komma till rätta med ett hudproblem som tyvärr inte hjälpte) som man absolut INTE får skaffa barn när man äter dom och efter att man slutat måste vänta i 2 år för de kan ge fosterskador är ju en helt annan sak. Omedvetet så började jag nog äta dom för då var det ju redan "klart", då var det liksom bestämt att nu blir det inga fler. Så kunde jag "skylla" på tabletterna istället för att står för beslutet själv. Man får inte vara dum. Jag vet inte om jag gillar min mans nya jobb längre.... Igår pratade vi sammanlagt ca 15 minuter på hela dagen innan det var dags för sängen (och ja, fortfarande separata sovrum) Och mer får jag att göra hemma också. För det verkar som om han lämnar hjärnan på sitt jobb!!! Nu förbereda lunchen och kvällsmaten, det är tamejfan hårt att vara hemmafru, det är mycket att komma ihåg Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0