Nöjd!

Det behövs så lite för att jag ska bli så himla nöjd över livet. Känner mig otroligt lyckligt lottad just i detta nu! Har haft matorgie för andra dagen i rad, gasolgrill och pastasallad is da shit! (om man ska försöka vara lite modern och använda ungdomarnas språk)

Ikväll sover Sixten hemma hos sin storebror för första gången. Även första gången hos någon annan än mormor och morfar. Dessutom utan stöttepelaren Elsa! Han såg så glad ut när dom åkte och vinkade glatt hej då! Min lilla kille har blivit så stor!

Elsa njuter av att ha sin mamma och pappa och Harry för sig själv och vi myser framför filmen med lördagsgodis i lugn och ro.

Sålde mammans bil igår. Snyft! Det värsta var att jag grät! Konstig känsla var det, men idag är det så mycket bättre då en ny bil har fått flyttat in hos familjen. En wolkswagen Touran blev det och nu kommer det inte brytas några ryggar då det ska sättas in barn! Mammas nya bil är faktiskt riktigt fin! OCh att mannen lyckades extra bra med prutningen gör inte saken sämre.
Nu har jag inte tid med detta längre för nu ska jag mysa i massor med dom barnen som är hemma....och troligtvis pussas lite med maken!
Hoppas er kväll blir lika bra som min!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0