Regn idag igen...

När det är fint väder är vi ute och leker och grejar. När det regnar är vi inne och bråkar och slåss hela tiden. Då försöker vi mest hålla alla sams. Så vid sol= bloggtorka, för det hinns inte med. Vid regn= bloggtorka för det är så mycket negativt som händer då, inget kul att läsa om.
Armen är sig lika, nerverna gör väl sitt bästa för att hitta varann men jag tycker det kan skynda på sig lite nu. Såret är helt öppet igen efter klippningen och gör såvida ont. Det här kommer ta tid. Grattis Ylva till att ha förstört ännu en sommar.
Ungarna (dom större) och jag sov i husvagnen i veckan. Fy fasen vad ont i kroppen jag hade efter det. Förstår inte riktigt njutningen med att sova i husvagn, men ungarna tyckte det var kul.

Harry den lilla krabaten klättrat på ALLT: Så nu fick köksoffan flytta ut till uterummet och stolarna komma tillbaka. Har inga mer blomkrukor kvar och blomvaserna börjar också sina.
Idag ser vi dock framemot örondammsugning på Elsa och Sixten. Hon hör tamejtusan ingenting nu. Tänkte snika åt mig en jag också, kan ju liksom inte bli sämre än vad det är.

Hoppas vädergudarna bestämmer sig för att plocka fram solen snart, jag blir tokig av allt detta regn!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Känner igen det där. Det är INTE roligt att försöka att hålla sommarlovsspattiga och rastlösa barn inomhus när vädret kräver detta. Suck. Idag ösregnar det...

Hoppas verkligen att din arm blir bättre snart!!

Svar: Nej regn och understimulerade ungar är ingen bra kombo! Och försöker man sig på att hitta på någon skojig lek med dom så blir det ändå slagsmål direkt. Utlandsflytt till något soligt ställe känns rätt okej just nu! :)
Ylva

2012-07-10 @ 12:44:09
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0