Ingen känsel?!

Jag har fasen ingen känsel nästan fån amhålan mer till armbågen! Så fort jag rätar ut armen och försöker mig på att lyfta den så sticker det i hela armen och det känns som om man får ett konstant slag mot den ömma punkten man har på armbågen. Jag undrar om inte läkaren har bränt bort vissa nerver eller om dom i minsta fall fått sig en rejäl törn för så  här ska det väl inte kännas?! Eller ska det? Får ringa på måndag och höra för nu börjar tom jag själv bli lite orolig och jag är nog den sista som brukar bli det, iaf när det gäller mig själv. Det konstigaste är nog att det blir värre för var dag som går. Såret läker rätt fint iaf, nått som är positivt. Men den här operationen var MYCKET STÖRRE än vad jag hade trott att den skulle vara. Sen får det fanimig vara nog! JAg vill vara frisk nu! Snälla Gud eller vem som bestämmer det, kan du/ni inte fixa en sån liten grej!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0