Lite större än jag trodde ...

var operationen jag gjorde idag. Laser och röksug och lokalbedövning fick jag. Så nu är armen fortfarande bedövad ner till armbågen( gjordes kl 8 och nu är kl 14) har börjat svida lite men kommer bli betydligt värre, så då blir det till att proppa i sig värktabletter. Armhålan (där laseroperationen gjordes) ser ut som om en zombie tagit en stor jävla tugga! Köttigt värre! Såret, eller rättare sagt hålet skall hållas öppet så det kan läka från grunden. Nu har jag bandage runt hela armen och ser ut som om jag har värsta brytarstilen. Blir nog lugnt på bloggfronten ett tag nu. Sjukskriven som man är. Hoppas INTE på för bra väder närmsta veckan.

Nu ska jag vila och ånka lite

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0