Beach 2012!!!!

Here I come! Eller kanske inte vid närmare eftertanke. Med andra ord inte i år heller!  Jag försökte mig på att göra situps häromdagen. Låg utsträckt i ungarnas lekrum och började min mödosamma resa upp till det läge då det börjar ta emot. Fick lite sällskap då Sixten la sig bredvid sin mamma som vid det härlaget både lät konstigt och såg konstig ut. Efter 10 resor upp och ner så kände jag efter i magen. Inte ett smack kändes det med däremot så hade jag tokont i hals och nacke! Ett krasst konstaterande att jag fixar inte ens att göra situps rätt. Började då fundera på olika magredskap, ja just såna där som tvshop gör reklam om. Man tycker ju att jag med mitt sunda förnuft borde slå på varningsflaggorna i huvudet men nej så är icke fallet. Jag har tom varit inne på en sajt som säljer mirakelpiller för just magen! Har ännu inte slagit slag i saken och inhandlat något redskap, för känner mig liiite för snål för att kasta ut en tusenlapp på något som bara kommer samla damm. Men finns det något annat sätt att träna upp magmuskler på förutom situps och som inte kräver en massa prylar tar jag tacksamt emot tipsen.

För när det gäller vikten så väger jag mindre nu än  innan alla graviditeter! Fast å andra sidan har ju varenda fotbollsmuskel försvunnit. Mitt största problem är ju inte maten utan kvällarna och instoppandet av totalt onyttiga saker som godis, ostbågar och cocacola. På dagen tänker jag att ikväll då jäklar ska det inte svullas! Sen är kvällen där och jag tänker :Inte ikvälll, jag börjar imorgon istället. Det är inte en bra egenskap att vara lat och bekväm har jag kommit på. Och träna när ungarna har lagt sig finns inte på kartan ens. För då packar jag deras väskor, fixar med tvätten, betalar räkningar och såna roliga saker som det är enklast att sköta själv utan 3 ungar i byxbenen. Sen vill man ju prata lite med den man delar tidning med också. OCh vips så är klockan 22= läggdags för att orka med ännu en dag i  Kullbackens residens!

Ni hör ju själva, bortföklaringar, lathet och ingen jävlar anamma alls för att försöka sig på en beach 2012 ens. Så det blir som alla andra år, Bitch 2012 here I come!!!!

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0