Berättelsen om Febern som intog huset i Kullbacken!

Redan i fredags tog den illvillige Febern sitt inträde i huset i Kulbacken. Han började (ja Febern är en HAN) med minstingen i huset, Harry och huserade i hans kropp i ca 2 dagar. Men han var smart den där Febern, redan på lördagen intog han sitt nästa offer, Sixten. I hela 6 dagar har han varit i besittning i den mer  och mer frustrerade Sixten. När Sixten var som mest trött på att Febern bara förstörde för honom så var den så pass djävulsk att den även intog nästa ovetande offer, Elsa. Febern intog inte bara deras arma kroppar utan den spelade fult och låg på ca 40 grader hela tiden. Nu är vi inne på den sjunde dagen med denna ovälkomnande gäst. Harry och Sixten (verkar det som iaf) är numera fri från dess kedjor medans Elsa fortfarande ligger på 39-40 grader. Vi hoppas och tror dock att Febern ger sig av efter denna dag! Vik hädan du eländiga Feber!!!


Till något mycket roligare så fyller Harry 1 år idag! Hipp hipp hurra för vår lilla huggkubbe! Att det redan har gått 1 år, jag har sagt det förut och kan säga det hur många gånger till som hellst, var fan tar tiden vägen?
Så ikväll när pappan kommer hem blir det lite mat och självklart tårta med mina bröder och jag hoppas mina föräldrar hinner komma. (tyvärr så är dom på begravning) Men paket har jag ju så klart inte hunnit köpa, fast det är ju ändå bara kartong och papper som är roligt när dom är så små.

Nästa vecka blir det en sån där helvetesvecka igen. 3 sjukhusbesök. BVC med Harry, örondammsugning med Sixten och Elsa och slutligen hörselprov och justering av hörapparater för Elsa. Sen är det ju påsk mitt i alltihopa. Så lite påskägg ska vi fixa till trollen som dom får leta efter. Så Glad Påsk på er!!!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0