Röja, städa, kasta, spara och röja lite mer!

Det ska jag och min kära man göra i helgen. Mina underbara föräldrar ställer upp som barnvakt under tiden. Är så förbaskat glad att dom vill och kan ställa upp så fort man ber om hjälp. Det är ju faktiskt ingen självklarhet. JAg menar dom har ju jobbat sen dom var 14, 15 år ända till 65 års ålder. Har dom tur så har dom 10 år framför sig innan ålderdomens hemska krämpor kommer. Och dom har ju slitit själva med ungar, jobb, hus och allt så jag tycker att dom ska få vara själva någon gång och sig själva, inte bara mamma och pappa/mormor och morfar.
Tacksam är jag iaf, men som vanligt så har jag så svårt att visa/säga det så dom förstår det.

Nu måste jag sätta igång med allt packande, hörs efter helgen!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är guld värt att ha någon som ställer upp i kris-situationer :) Sen är det också jäkligt skönt efter man fått röjt och städat.



Hoppas det går bra och ha en bra dag!



/Cecilia

2012-03-09 @ 10:27:30
URL: http://www.ceciliadarling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0