Det gick väl sådär!

I Uppsala i torsdags. För så fint som Sixtens öra såg ut har  det nog aldrig gjort. Typiskt när man ska visa upp ett sargat öra och så är det så fint. Jaja bara hoppas att det håller sig lika fint i fortsättningen. Fick iaf svar om VAR vi ska vända oss ifal det blir problem igen och visst tusan är det Öron-näsa-hals i Västerås! Precis som vi har sagt hela tiden.
Själv fick jag visa upp både ädla och oädla delar av min kropp. Man kan inte tro att jag är (eller har iaf varit) pryd! Fast det är klart det ändrades en hel del efter att jag fick barn. Spärrarna släpper då på nåt underligt vis. Finns liksom inte nån orsak till att vara pryd när ett barn ska ut. Det är ju det finaste som finns. Eller iaf efteråt.

Ett första datum för operation blev iaf spikat så om ca 3 veckor gör vi första operationen. Lokalbedövning endast och laserpenna eller vad det heter. Skulle nog ha frågat om jag kan köra bil efter eller om jag tappar känseln/styrseln i hela armen. Fast jag har ju automat så det ska nog gå ändå. Jag har ju 2 armar.

Full vecka även denna men kanske av det lite roligare slaget, Mannen fyller 50!!!!! Fattar inte att han är så gammal. Hur i helvete gick det till? Elsa har sommarfest på dagis och i helgen blir det kalas för släkten.

Så här har inte jag tid att vara! Fullt ös nu! (hoppas hoppas jag håller mig hyfsat frisk nu bara, den där j-a halsen gör ont, känns som taggtråd när man sväljer, så jag får väl strunta i att svälja från och med nu!) OBS inget snusk här!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0