Kan det vara så?

Vågar väl inte säga att jag tror att kopphistorian för Sixten är på väg att vända nu men han har mindre feber och är mycket gladare och äter tom lite mat. Och tack för tipsen!

Som alla andra ungar så ville både Elsa och Sixten åka skidor imorse när dom såg det enorma snötäcket på ca 1.5 mm.

Vi får vänta lite med det sa jag, och faktiskt så godtog båda två det.

Lite skönt är det dock med snön för den lyser upp lite, och med nyplöjda åkrar runt omkring oss så blir det onekligen svart annars.

Nu ska jag försöka mig på att leka lite med alla 3. Får se om det blir världskrig eller inte. Om det blir krig kan jag med säkerhet säga att alla är friska (åtminstone feberfria)!

Over and out


Så här kan man se ut med pricksjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0