Kryptiskt!

Det är mycket nu! Som Stefan Sauk sa i det gamla programmet Lorry om ni minns det. Och sannerligen mycket är det.
Saker jag inte kan göra något åt.
Saker jag borde göra något åt.
Saker jag kan göra något åt.
Saker jag inte vill göra något åt.
Saker som är livsviktiga.
Saker som är skitviktga.
Saker som inte är fullt så viktiga.

Man skulle kunna sammanfatta det med att det är mycket och ingenting på gång just nu.

Och med kryptiska resonemanget lämnar jag er till edert öde!

Det tar iallafall mycket kraft det här kryptiska, lägg därtill sjukdom på dom små i 3 veckors tid. Det tar på deras krafter det med.

Natten var mycket bättre än sist, Fast uppe några timmar var han, den där Harry, men inte lika bånglig som sist. Och som tur var så tog maken, aka Prins Michael hand om det. Skönt att man kan hjälpas åt. Beundrar verkligen ensamstående föräldrar.

Och det var väl själva fan att man är just småbarnsförälder när det visas fotboll på tv. Det är så "sent" så det finns inte en sportmössa till chans att jag skulle orka vara uppe. Och precis som förra gången det var fotboll på tv så hände tydligen något magiskt.
Tur att det tjatas om sporthändelser om och om igen i all media när det händer något sänt här för jag kommer garanterat att få se det igen och igen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Usch, det låter inget vidare. Jag hoppas i alla fall att allt löser sig till det bästa till slut!

2012-11-16 @ 22:46:38
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0