Vuxenpoäng!

Idag har Harry och jag varit och handlat. Var lite orolig att jag inte skulle komma upp i 300 kr som jag var tvungen till för att få köpa kaffet lite billigare. Opps säger jag bara, det behöver jag nog inte vara nästa gång för jag kom upp i fina 1000 kr och 68 öre! Och ja kaffet blev billigare, = vuxenpoäng!
Under samma handling så köpte jag även ljung, såna där man planterar ute nu på hösten, lilla fina. = vuxenpoäng.
Blev senare irriterad och börjar redan nu tänka ut hur jag skälla ut kassörskan för att jag inte fick min rabatt på 8kr/blöjpaketet när man handlar för just över 300 kr. = vuxenpoäng
Men det som är allra värst är nog att jag har börjat studera rengöringsmedel, vilka är bäst? billigaste literpriset? effektivast?
Det är fanimej inte vuxenpoäng! Det är pensionärspoäng!
Nästan så jag börjar bli rädd för mig själv när jag tänker i dom banorna och inte nog med det så går jag och lägger mig före 21.00 varje kväll!!!!
Vart ska detta sluta????

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0