Hörselvårdens förskola!

Var det dags för idag, även kallad måndagsgruppen eftersom det infaller en gång per månad och just på en måndag.
Det var premiär för Sixten, Elsa gick redan förra terminen. Och det kunde väl inte ha börjat bättre!
Jag hann inte ens få på Elsa hörapparaterna när Sixten står bredvid och säger glatt Hej då mamma!
Så skönt att se att han blir mindre och mindre "mammig" (fastän det kan vara rätt mysigt ibland)
Så efter att ha kört båda ungarna till Västerås vände jag och Harry hemåt igen. Ca 1 timme i bil bara så där på måndagsmorgonen.
Men vad gör man inte för sina barn! (oc h dvd skärm i bilen skadar ju inte om jag säger så, även om jag är emot såna prylar av principskäl!)

För övrigt 3 veckor idag. Men fattar inte att man kan bli så trött av att sluta röka. Både mannen och jag orkar knappt vara uppe på kvällarna, maxgränsen är halv nio. Ja ni läste rätt 20.30!!!!
Då går vi och lägger oss, varje kväll!!! Nån som har slutat som känner igen sig eller är det bara höstkänslan?!?!

Nu ska jag ta lite förmiddagskaffe med min älskade lilla klätterapa som har blivit så stor. Snart dags för dagis för honom med och jobb för mig. Blir bara mer och mer nervös, det var ju mer än 4 år sen sist jag jobbade, och hur i h-e ska jag hinna med allt när jag ska jobba?! Hur gör resten av befolkningen? ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Du är jätteduktig! Kämpa på!!

Förra veckan var jag halvdöd. Gick och lade mig före nio flera kvällar. Hos mig är det bara hösten som påverkar.

Mitt tips för hur du ska hinna med allt när du börjar jobba är - att strunta i att göra hälften av det du vill/behöver göra, att (om möjligt) gå ner i tid och jobba så lite som möjligt och att bara gilla läget när du ändå inte hinner med det du borde hunnit med. Eller nåt.

Svar: Oj men då låter alt göra hälften och gilla läget bäst! eller nåt..;)
Ylva

2012-09-10 @ 20:41:59
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0