Inom en snar framtid

Skall detta kök göras om! Med snar menar jag inom 2 år. För nu börjar jag tröttna på detta 90-tals kök! Skåpluckorna är smutsvita med spår där precis all skit fastnar när du försöker torka av den otroligt tarva ytan.Efter 23 år finns det liksom ingen ytfinish kvar. Att det sen är diverse hack och bortskavd färg på vissa ställen gör ju inte heller att det är lätt att hålla rent.
Golvet är visserligen yngre än 23 år men av urusel kvalitet istället. Nån halvtaskig laminathistoria som skiten syns på direkt och sitter benhårt fast. Att det sen låter som om det är en hel porslinsfabrik som sprängs om man tappar ett fat gör ju inte saken bättre.
Vet bara inte hur det nya köket ska se ut. Ska man ha träluckor, blanka släta luckor, färg eller vitt, ska golvet vara plastmatta eller riktigt trä? Finns ju hur mycket som helst att välja på i dagens läge.
Mina krav är dock att det är lättstädat, att skiten inte syns på en gång och att det är "tysta" (alltså golvet ska vara mjukt och tyst och även lättstädat),
Nåja har ju ca 2 år på mig att fundera ut ett vinnande koncept!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0