Snygg!

Idag ska jag göra mig snygg! Eller nja mindre ful, eller vem försöker jag lura! Idag ska jag klippa mig så att jag ser någonting. Endast därför. Var eg mammas klipptid men hon ville inte ha den och hon tyckte tydligen att jag behövde den för det var ett himla tjat om att jag skulle ta den. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?!

Ungarna ska vara hos mormor och morfar så länge, och vad dom tjatar om att åka dit. Sen kl 7 imorse har det tjatats.Så snart orkar jag inte höra mer, nu mutar jag med bulle och kaka till förmiddagskaffet för att få lite lugn och ro.

Nej nu måste jag nog beslagta nyss nämnda bullar! Annars orkar dom ju inte med nån mat på flera dagar!!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Fan va skönt att gå till frissan! Jag och Vilja ska dit imorn!!
Du! DAmmsugaren är kanon!! Jag älskar den! Helt sjukt att jag ser fram emot att dammsuga varje dag, men den funkar kanon!

Svar: Härligt, lite tjejdag så där på en torsdag, va mysigt! Märke, namn på dammsugaren tack!
Ylva

2012-09-12 @ 09:56:02
URL: http://ammalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0