Tjohho!

Vilken underbar natt! Eller inte!
Jah gick och la mig redan kl 21 för jag hade en känsla av att jag skulle få vara vaken några timmar inatt. Och den känslan var inte fel, tyvärr!
Sixten hade hög feber och kunde inte slå sig till ro, Medusinen han fick tog någon timme på sig att verka så vid ca 2.30 somnade han äntligen i sin säng.
Harry har haft värsta tjocka halsen och tät-i-näsan grejen inatt. Vilket har gjort att han har haft en anings svårt att få luft. Efter några turer fram och tillbaka i min säng så somnade han äntligen in i sin säng ca kl 2. Elsa kom hasandes vid 2-tiden och dra på trissor så låg ungen still bredvid mig, hela natten! Så hon fick ligga kvar där. Tappade räkningen om hur många ggr jag kånkade in Sixten.
Nu har jag intagit dagens första kaffe, känns som om det kommer bli några fler idag. Men trots spring och sjukdomar så är jag inte så död som jag borde vara. SKönt för dagen kommer säkerligen bli lång.

Det enda som står på planeringen är att handla mjölk och messmör(till Elsa, hon tjatar varje dag om det),och sen köpa kalsonger till Sixten. Han vägrar sätta på sig kalsonger som inte har ett biltryck på sig, helst ska kalsongerna vara minst 2 storlekar för stora också,då blir han nöjd min lilla krångeltomte.

Nej nu mer kaffe och titta på film med halvsjuklingarna!

Over and out!

För övrigt tycker jag pojkar passar alldeles utmärkt i rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0