Vad gjorde jag för fel?

Ibland undrar jag bara vad jag gjorde för fel, under graviditeterna och efter. Vad jag än har gjort så är det ju dumt att älta, nu undrar jag mer hur fasen ställer jag allt till rätta?
Ska det vara så här, är det en fas som det skall gås igenom eller kan det, hemska tanke, vara så en del av mina barn trivs med att vara elaka?! Eller är det fler än jag som tänker så här om sina barn? Eller är alla andras barn perfekta och mina är totalt värdelösa precis som sin mamma!?

Det tänker jag fundera på resten av kvällen och hoppas att den blir till den bättre mot vad eftermiddagen har varit.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Du är absolut inte ensam! Även om jag oftast funderar på vad som kan ha gått så he%&!e fel i uppfostran. NÄR gick det så snett liksom...?! Man kan ju inte göra annat än att känna sig som en usel mamma mitt i allt skrik och bråk. Blä!

Svar: Skönt att inte vara ensam om dessa tankar! Synd att vi inte vet svaret på alla frågor bara. Är väl bara att bryta ihop och gå vidare eller nåt.
Ylva

2012-09-26 @ 19:32:27
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0