Det här med barn..

Att man kan bli så arg på någon/några man älskar så mycket!
Att ett litet litet tjafs kan leda till bråk en hel dag.
Att inte veta om det verkligen är hörselnedsättningen eller den selektiva hörseln som gör att dom inget hör.

Ni ser att jag skulle kunna göra denna lista hur lång som helst, men jag låter bli för alla med småbarn vet exakt vad jag pratar om ändå.
Så om ni har svaret på alla frågorna är det bara att höra av sig! Men misstänker starkt att ni är lika undrande som jag.
Konstigt att man inte minns något av detta själv i sin egen barndom, det där har naturen klurat ut väldigt fiffigt må jag säga.

Med dessa undringar lämnar ju nu er för en halvsolig torsdag där vi ska försöka oss på med en storhandling ensam med 3! obstinata rastlösa barn som faktiskt för tillfället är helt tysta och ritar!!!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0