Första terminen slut!

Även om jag själv slutade mer eller mindre ofrivilligt redan den 5 december. Har iaf fått klart på den senaste pågående kursen att göra en specialtentamen pga att jag missade redovisningar och liknande. Så himla glad att jag har en så schysst lärare som kan vara flexibel och förstå att livet är knepigt ibland.

Om man ska summera denna termin så kan man väl säga som så att den har gått över all förväntan. Minst sagt. ÄR förvånad över min egen kapacitet faktiskt.
Vi har ju betygssystemet, IG (Icke Godkänd) G (Godkänd) VG(Väl Godkänd) och sen inget mer,

OCh om man nu ska skryta lite och vara lite osvensk vilket jag tänker vara (egoboost trot jag det heter på ett modernt språk) Så har jag fått i alla avklarade kurser denna termin betyget VG!
Oftast inte mer än 5 fel på tentorna heller.
Nu när jag tänker efter har jag faktiskt bara skrivit VG tentor tom.

Sådär ja då var skrytet och antijante klar för denna gång.

Nu återgår vi till droppandet igen.
OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Fortsätt skryt! Du ÄR duktig!!

2013-12-19 @ 20:58:55
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0