Uppdatering av det där förbannade ögat del 3!

Var på koll i Västerås idag igen. Har varit på koll varannan och varje dag sen i mitten av december. Idag skickade således en remiss till Örebro då dom är lite av experter.
Döm om min förvåning när Örebro någon timme senare ringer och frågar om jag kan komma om ett par timmar?!
Självklart åkte jag, och mannen och alla tre barnen dit.
Där konstaterar en läkare att jag borde få ett "biologiskt" plåser som opereraras fast.
Sagt och gjort så blev det! Ingående detaljer kan komma i ett senare inlägg då detta skrivs med ett öga och lite groggighet fortfarande.
Jag är iaf hemma och hoppas nu att detta ska hjälpa!
Annars blir jag nog inlagd på psyket istället.

OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Åh nej din stackare! Nu håller vi tummarna för att det går bättre den här gången!! Biologiskt plåster låter MYCKET bättre än sockerpiller (i kontrollgruppen :-( ). Krya på dig och välkommen ut ur dimman!

Svar: TAck! Ja jag hoppas verkligen detta hjälper, annars blir jag galen! KAn tillägga att jag på nätterna sover med en tesil på ögat. (eller ja kanske inte riktigt en sån men det liknar det) SÅÅ desperat är jag!
Ylva

2013-12-27 @ 23:39:03
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0