Förtydligande av vabbandet!

Kanske är på sin plats att jag förtydligar lite med vad jag menade med mitt föregående inlägg. om vabbandet.
Visst får man vara arg, frustrerad och less på vab, att ungarna är sjuka och inte mår bra. För man vill ju dom bara det bästa. Det jag tycker är fel är när vuxna människor klagar över deras barn precis som om dom har valt att bli sjuka. Att dom gör allt för att förpesta sina föräldrars viktiga karriär. Det är det jag tycker är fel.

För övrigt fortsätter både vab och vam idag. Jag har feber, Sixten har varit döv hela helgen och har fått en akuttid på ÖNH och hörcentralen imorgon, Harry snorar deluxe och Elsa hostar.
Men observera jag klagar inte på själva vabandet, Herregud det är ju ändå vabruari! MEn lite friskhet skulle nog de flesta i landet stora som små må bra av nu.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0