Tjohooo,,,,,eller kanske inte

Imorgon kör vi igång igen! Efter ett litet uppehålla pga barnafödande sedan juni 2008 så skall det arbetas igen!
Om ni undrar hur det känns? Tjjjaa vad tror ni!
Skulle kunna skriva kilometerlångt om hur det känns och allt vad detta innebär. Men det gör jag inte, inte just nu iallafall.
Var sak har sin tid och denna tid är inte riktigt mogen ännu,


Men såatte vi får väl se om det finns ork i framtiden att skriva. ELler om jag är helt tom av inlägg i bloggvärlden.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Jaha, det är så dags alltså. Jag minns känslan och jag lider med dig. Jag har "bara" varit hemma drygt ett år i taget, så jag vet väl kanske inte hur det känns efter fem år. Troligtvis tio gånger värre. Men du fixar det. Det kommer att ta några veckor att komma in i alla nya rutiner, men du fixar det! Styrkekramar från MammaMu

2013-02-04 @ 22:27:03
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com
Postat av: MammaMu

Jaha, det är så dags alltså. Jag minns känslan och jag lider med dig. Jag har "bara" varit hemma drygt ett år i taget, så jag vet väl kanske inte hur det känns efter fem år. Troligtvis tio gånger värre. Men du fixar det. Det kommer att ta några veckor att komma in i alla nya rutiner, men du fixar det! Styrkekramar från MammaMu

2013-02-04 @ 22:28:15
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0