Detox

Om ni undrar var jag håller hus och varför jag inte skriver så mycket beror det på att jag håller på med detox av sociala medier!

Vad är nu detta kanske ni undrar då? Jo så enkelt som att jag håller på att sluta med Fejsbook och drar ner på bloggandet.
Varför kanske ni tänker då? Jo för att jag tycker att detta med sociala medier är just så långt ifrån sociala man kan komma.
Att det sen missuppfattas, tolkas på olika sätt hur man skriver och vad man skriver gör att jag nu helt enkelt tröttnat.

För vill man mig något så finns jag fortfarande här, livs levande! Man kan faktiskt fråga mig saker öga mot öga. Jag bits inte och blir inte arg av att höra och sen en annan människa framför mig.

Kan hända att jag fortsätter bloggandet, men tar nog en paus för tillfället.
För att citera Sixten,3 år avslutar jag med orden:

" Idag är jag glad"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0